duminică, 30 august 2009



V-am lasat acest clip nu pentru a trezi latura aceea compatimitoare din voi,ci sperand ca veti ajunge sa priviti altfel viata.Tanarul Nick s-a nascut fara maini si fara picioare,totusi se bucura de fiecare moment al vietii in felul sau unic.Eu unul am ajuns sa privesc viata altfel acum,si nu il compatimesc deloc...pentru ca el nu are nevoie de asa ceva.Este genul de persoana ce "injecteaza" tuturor doza aceea zilnica de optimism de care cu totii avem nevoie,te face mereu sa zambesti,nu ii este rusine deloc pentru handicapul pe care il are,ci dimpotriva da dovada de o motivatie ce ne lipseste multora.Tot respectul si consideratia mea pentru Nick Vujicik

PS: Merita vizionat tot filmuletul,imi cer scuze dar nu este o varianta subtitrara in lb. romana.Important este mesajul transmis de acest minunat tanar tuturor !
Un widget cool pentru blogul tau!