sâmbătă, 29 august 2009

Ma gandesc de cateva zile sa scriu un articol si ma tot codesc. O mie de idei sunt transpirate de neuron,dar, nu stiu cum se face, ca , de fiecare data cand incerc sa le scriu aici, ies sui si fara aderenta sau, intr-un caz mai rau, nu ies deloc.

Ce am mai facut? Hmm. Pai ieri am instalat photoshop`ul si m-am chinuit sa fac header-ul blogului. Personal am fost foarte multumit, mai ales ca e prima data cand lucrez in photoshop, dar mai ales sunt multumit ca e facut de mine, pentru mine si ceilalti, iar asta ma face fericit. Dupa ce l-am facut, i l-am trimis si lui Ares sa isi dea cu parerea... apoi, recomandandu-ma ca expert in ale editarii, am spus ca poate adaug si ceva misto 3d plus niste lucruri care, sincer, abia le intelegeam. Cred ca m-am chinuit vreo 5 minute sa inserez o imagine dintr-un alt fisier .jpg si nu cred ca reuseam daca nu cautam prin tutoriale. Ma asteptam sa gasesc ceva de genu: insert> image from another file ; cand colo era "file> place..." Heh, data viitoare o sa ştiu.

Ce fac acum? Pai acum,după cum probabil v-ati dat seama, redactez cateva idei alterate de (asta nu aveţi de unde şti) sonorul televizorul din sufragerie, de sirena unui autoturism (mai tehnic? de un autoturism cu regim de circulatie prioritar, avand mijloacele sonore si luminoase de culoare roşie în funcţiune) AAA? Hai ca v-am dat gata. :)) .... si, era sa uit, de o manea din depărtare.
GRRR... neuronu` meu!!
Pana data viitoare, va urez vant în pupa ... sau din pupa? :))
Un widget cool pentru blogul tau!