joi, 16 iulie 2009

M-am apucat ieri a publica un articol pe blog,fara a ma prezenta mai intai,cum deontologic vorbind,ar fi fost cazul.
Sub pseudonimul "Ares",numele meu este Vlad,un tanar personaj aparent banal al mirificei noastre societati.Ce pot spune despre mine?Foarte multe si aproape nimic.Ce fel de om sunt?mediocru...imi iubesc familia,prietena si propria persoana.Am succese si esecuri,si asta imi demonstreaza aproape zilnic,ca inainte de toate...sunt doar un simplu om,un trecator,un actor nesemnificativ,infim in piesa de teatru a vietii,dar in orice moment caut sa-mi joc cat mai bine rolul,astfel ca atunci cand o sa cada cortina,sa nu regret nimic.Ca personalitate,sunt un tip conservator,sau cum ar zice unii "de moda veche".Nu imi plac mondenitatile,obscenitatea de la Tv,mentalitatea proasta de turma a romanilor,gustul prost al acestora pentru chestii "da firma",si desconsideratia cu care cei ca mine sunt tratati de catre persoanele din categoriile sociale mentionate anterior.Lasand la o parte detaliile,si mergand pe ideea ca "cea mai buna caracterizare este cea facuta de cei din jur",sper ca sa va puteti face o parere mai amanuntita despre mine din posturile mele.
Ma puteti contacta la adresa de mail vlad_x16@yahoo.com
Un widget cool pentru blogul tau!