miercuri, 15 iulie 2009

Am inceput scoala!! Multi ar zice ca m-am tampit: "Ce scoala incepe aista in mijlocul verii?!", insa nu e o scoala oarecare... noo.. e scoala de soferi Elegant.Pe sistemul "I like to move it, move it... " m-am deplasat astazi 1 km si putin, pe jos, pana pe Scolilor (brailenii stiu). Acolo erau vreo 20 de insi si inse insirati pe langa gard, in pozitie de drepti intr-o parte si parca ma asteptau pe mine sa le zic: "Drept! Culcat! Drept!....Stanga imprejur! `Nainte mars!".
Majoritatea erau imbracati ca de gala: camasi, pantaloni, pantofi; eu?! Pai eu eram in pantaloni 3/4, cu delfinasi si incaltat,fireste, cu papuci. M-am asezat si eu, ca tot omu, langa gard.

In timp ce admiram sunetul mirific al vantului printre ramurele si ciripitul pasaricilor, langa trotuar,pe partea carosabila, opreste un taxi. Cand pasagerul din dreapta fata deschide usa: "Hauu!! Lanturile praf cenusa, fa Doamne...." si coboara un chelios, cu ochelari Armani ,tricou mulat pe burta pana la nas si cu blugi 3/4. Acum parca si vantul se oprise, si frunzele se uscase, si pasaricile amutisera.

Unde altundeva ar trage un astfel de ciumpalac decat la scoala de soferi Elegant. "Elegant? Pai aici e de mine... ca am talent si am valoare, eu sparg dinti la oricaree.. Hau, hau."
Am intrat toti intr-o sala eleganta, hi-tech chiar, cu peretii putin scorojiti, cu geamuri termopan care nu se deschid, cu o tabla model vechi, anii `80. Initial am crezut ca geamurile sunt inchise pentru ca au A/C(aer conditionat)... dar mi-a trecut repede, aveau doar un ventilator.

Chitrosi, domn`le, chitrosi... iau 20 X 750 = 15000 de lei de la o serie de viitori soferi si nu pot rupe de acolo cateva sute ca sa puna un AC... Ca la noi!
Un widget cool pentru blogul tau!