joi, 16 iulie 2009

Acum puţin timp Steaua a reuşit sa îi bată pe ungurii de la Ujpest cu 2-0. (cred ca Vadim este acum în toiul petrecerii) Felicitări Steaua!
Articolul asta nu îl scriu din respect pentru Steaua sau pentru ca sunt un mare fan al fotbalului. Urmăresc meciurile Stelei (ca tradiţie de familie) si a României pana la sfarsitul primei reprize.

Dar de ce îl scriu? Tocmai am văzut cateva poze amuzante din timpul meciului; asa ca m-am gandit sa vi le arăt ca sa va amuz puţin.


Surdu în culmea fericirii. Cand il vad, îmi amintesc de veverita aia din Ice Age mereu în căutarea ghindei si eu, cel puţin, mă amuz copios.



Aici Goe trage, categoric, un fss! Cum mi-am dat seama? După expresia de uşurare si plăcere aşternută pe moaca lui si după fata ungurului, vizibil intrigat.



Szekely întinde, tandru, mana ungurului spre a i se roade unghia de la dejtu mic. Mirific.... :`))



Se poate interpreta în 3 moduri:
1. Încerca sa oprească un taxi.
2. Imită, prost desigur, salutul nazist.
3. Se pregătea sa danseze... ceva gen robotelul turmentat pe disco.



Cel din stanga: "I-a uite, Surdule, ce tate are aia din primu` rand"
Surdu: "Ihi-ihi-ihi" ... :))

Multumesc Constantin Vladescu si Bogdan Maran pentru minunatele poze.
Un widget cool pentru blogul tau!