marți, 30 iunie 2009

Comedia "Act de identitate" continua. Astazi, asa cum mi s-a spus saptamana trecuta, m-am dus voios la SPCLEP ca sa imi ridic buletinul. La cateva minutele trecute peste ora 14, intru in incinta cladirii abundent luminata de soarele arzator; la intrare vad vreo 10 persoane care asteptau inmarmurite de caldura de afara sa le vina randul...
Deja ma gandeam ca in interior este o coada imensa si ca au iesit afara pentru ca era prea cald...

Dar nu... erau cativa tractoristi politisti care stateau ,la racoare, in interior si chemau cate 10 persoane ca sa nu se suprasolicite aerul conditionat. In fine, le-am adresat cateva binecuvatari, in gand, si m-am asezat la coada. Ajunge la mine, ma cauta printre dosare, ma gaseste... Deja jubilam la gandul ca o sa imi iau buletinul si o ma duc acasa... Surpriza, "va lipsesc 2 pagini din acest act".

WHAT?? Dupa ce m-am uitat putin tamp la functionar, am luat actul sa vad cu ochii mei. Stiam ca nu lipseste nimic, dar.... lipseau 2 pagini (pagina 4 si pagina 5 dintr-un act de 7 paginii numerotate).

Ajung acasa, nu atat de voios pe cat eram la plecare, cu gandul sa ma uit in actul original. Incep sa ma uit la numarul paginii: 1 2 3 6 7. Stupoare! Problema era ca actul original era capsat,deci nu prea avea cum sa se piarda foile....
Dupa o mica ancheta am aflat ca , de fapt, erau 5 paginii, doar ca tampiti de la judecatorie au scris aiurea numarul paginii. De altfel, era un act legalizat, deci verificat.... ca la noi.
Un widget cool pentru blogul tau!