miercuri, 1 iulie 2009

Ieri, in lipsa de altceva, am cautat pe "goagal" concursuri online. Printre mai multe porcarii am dat peste site-ul sondaje.ro . Mi s-a parut interesant asa ca mi-am facut un cont si am inceput sa il studiez.
aparat foto digital Canon PowerShot A1100 IS
Pe acest site sunt afisate sondaje saptamanale cu premii destul de consistente, toate electronice: camere foto, telefoane mobile, etc.
Sondajele sunt simple de tip: "Da" "Nu" si, din cei care au votat, este ales un castigator. Desigur, sansele de castig sunt destul de mici avand in vedere ca sunt o multime de useri... Dar... trebuie sa fie un norocos.
Saptamana aceasta se poate castiga un aparat foto digital Canon PowerShot A1100 IS.

Pe langa aceasta sansa saptamanala unica, sondaje.ro ofera asa numitele "sondaje private". De fapt sunt chestionare de pe urma carora primesti un numar fixat de puncte. Eu am raspuns la 2 chestionare si am adunat 27 de puncte, la unul 15 pct, la celalalt 12... Cu aceste puncte iti poti alege un premiu din cele puse la bataie. De ex. poti oferi 450 de puncte in schimbul unei rame foto Samsung SPF-85P sau 1100 de puncte in schimbul unui MP3 Player Apple iPod Touch.
Mi se pare destul de atractiv site-ul si il recomand pasionatilor de castiguri online.
Un widget cool pentru blogul tau!