duminică, 6 septembrie 2009

Se termina vacanţă, tovarăşi, si începe şcoala... Pfoai. Si cand mă gandesc ca asa repede cum a început, la fel de repede a si trecut; fără sa fi făcut ceva semnificativ. Poate doar permisul de conducere sa conteze ceva.

Vacanţa asta o pot împarti simplu în 3:
Prima parte am studiat opţiunile pentru şcoala de şoferi... A doua parte am făcut şcoala de şoferi si am luat carnetul. A treia parte am aşteptat carnetul si m-am gandit la cele 2 părţi trecute.

Asta a fost vacanţa: D-zeu a dat, D-zeu a luat, a mai rămas o simpla săptămana pana ce voi calca din nou pragul şcolii pentru încă 9 luni (cu vacanţe cu tot).
An greu, mon cher! Sunt a 12-a si în primul rand mă gandesc la banii care se vor duce pe pregătirile, apoi la cat voi învăţa... deh. Bine ar fi sa treacă la fel de repede ca vacanţa si sa am la bac succesul de la examenul auto...

Nu va răpesc mai mult timp ca e tarziu si aveţi si voi treaba: unii somn, altii distracţie, altii care nu au somn citesc ori scriu pe bloguri: fiecare ce si cum poate.

Dacă te afli în aceeaşi situaţie (treci a 12), îţi spun doar: Zambeste! Maine va fi mai rău!
Un widget cool pentru blogul tau!