sâmbătă, 22 august 2009

Astăzi mi-am făcut iarăşi apariţia pe blog, de data asta permanent si, după articolul cu nominalizari, m-am gandit ca ar corect sa va spun ce am făcut în ultima perioada; adică ultima luna....
Nu am mai scris pe blog fiindcă am fost destul de ocupat cu scoala de şoferi si am vrut si eu o mini-vacanta.

Perioada 15 iulie-15 august a fost foarte-foarte încărcată. Dimineaţa şedinţa de condus, după amiază (nu in toate zilele) şedinţa de legislaţie; ambele mă oboseau la fel de tare.
Luna a trecut fără sa îmi dau seama si m-am trezit joi (13 august) ca nu ştiu mai nimic din codul rutier. Şedinţele se terminasera, programarea pentru examen o făcusem; aveam mai puţin de o săptămana la dispoziţie sa învăţ.
Mi-am făcut un mic plan de invatat si marţi seara am terminat tot ce mi-am propus.
Miercuri pe la 8:50 am intrat in sala pentru proba teoretica si la 9:10 am ieşit victorios. Între noi fie vorba am făcut 26/26.... mă laud si eu.
Joi la 11:30 am fost chemaţi pentru proba practica. Examinatorii au venit la 12 si randul mi-a venit la 13. M-a plimbat cam 20-30 de minute, mi-a dat 5 pcte de penalizare (semnalizam cam tarziu schimbarea direcţiei de mers) si m-a declarat admis.

Deci, astăzi, am plăcerea a va anunţa ca oficial am permis de conducere, categoria B. Pot sa conduc orice Mertzan, Bmw si ce mai aveti voi prin garaje.
Aşadar, dacă va este lene sa conduceti pana la mall, aprozar, butic (boutique pentru pretentiosi), va rog sa mă contactaţi. Îmi ofer serviciile de şofer aproape gratis si sunt disponibil 24/24, 7/7. :))
Un widget cool pentru blogul tau!