miercuri, 10 iunie 2009

La ce ma refer cand spun: retele de socializare online? La acele site-uri care apar ca "ciupercile dupa ploaie", singura diferenta dintre ele fiind design-ul si titlul, unde un personaj isi adauga poze, accepta prieteni, comenteaza propriile poze cat si pe cele ale prietenilor,isi scrie gandurile intr-un soi de jurnal sau dedica melodii prietenilor. Probabil ca v-ati dat seama despre ce site-uri vorbesc: hi5, facebook, myspace, etc.

Facebook si Myspace sunt prea complicate, asa ca toata lumea buna, adica "pitipoancele si cocalarii" (ca sa fiu in trend) s-au inghesuit pe hi5. Sau,ca sa sintetizez: A tunat si i-a adunat.

In ultima perioada (adica ultimii 3-4 ani) aud peste tot, pe toata lumea, discutand despre hi5.

"Mi-am pus pozele de ieri... dupa ce le-am modificat in photoshop." "Am pus un glitter nou" "M-a adaugat x in lista lui de prieteni..." "Mi-am pus ultima melodie a ..." "Poozik noua" (asta pe la statusuri) "Mi-am reactualizat profilul" sunt doar cateva dintre propozitiile pe care le aud si deja ma agaseaza.

Sincer, nu vad ce este asa de atractiv sa comentezi "pozele cu bot" a nu stiu ce fetita frustrata cu aere de vedeta. Si dupa ce comentezi, sa astepti sa comenteze si ea "pozik" ta, ca asa e politicos. A se retine! Tot ce stiu despre hi5,stiu din ce am auzit; nu am avut cont pe hi5, nu am si nici nu o sa am vreodata.

P.S. Pozele cu "bot" sunt acele fotografii in care apare o fatuca cu buzele tuguiate. Poza se face in oglinda cu telefonul mobil sau camera foto digitala, dupa posibilitatile "pitipoancei", iar blitz-ul este obligatoriu sa apara in poza.

Update: Klauss mi-a amintit. Deh... asa e la batranete acu`,azi uiti una,maine alta. Nu am mintit ca nu am avut, chiar nu imi aduceam aminte. Am avut 1 zi cont pe hi5, nici mai mult nici mai putin.(acum vreo 3 ani) Din curiozitate l-am facut.
Un widget cool pentru blogul tau!