duminică, 7 iunie 2009

Mai tineti minte reclama aia cu "numai sase-s norocoase...sa-lalala"? Mi-o aduc aminte de fiecare data cand aud de extragerea la loto "6/69"(cum zicea Andreea Esca odata) si ma amuz copios. In seara asta se hotaraste fericitul norocos a 11 milioane de euro, premiul numarul 2 din istoria post-comunista a Romaniei.(pe locul 1 se afla castigatorul a 12,45 mil euro din ianuarie 2008)

Pentru a castiga nu este nevoie DOAR de noroc,pot chiar spune ca este nevoie de 70 procente stiinta si 30 noroc.
Probabil va intrebati de ce nu am mai scris nimic de vineri,iaca am lucrat. Bazandu-ma pe rezultatele anterioare a extragerilor loto, am reusit sa creez un mic script pentru impatimitii acestui joc de "noroc".

Retine!! Eu te ajut cu putin peste jumatate sa castigi, restul depinde de tine.






Rezultat

Un widget cool pentru blogul tau!