vineri, 22 mai 2009

Astazi m-am tot gandit daca sa pun un top pe blog sau nu. Sa pun...sa nu pun... sa pun.. sa nu pun... Cand in sfarsit "petalele" s-au terminat si m-am hotarat sa pun totusi un top a intervenit alta intrebare: Ce top? Pentru obtinerea unui raspuns nu am mai "dezmembrat" flori,ci am facut ceva mai simplu: search pe google cuvantul "top". Dupa ce am sarit cateva website`uri; "top 10 gadgeturi de spionaj" mi-a atras atentia... Dupa un ras copios,am inceput sa scriu:

Top gadget

10.Umbrela bulgărească.... Mi-am zis:"daca bulgari au super plaje, trebuie sa aiba si super umbrele" dar ceva nu era in regula... Tehnicienii de la KGB au transformat vârful unei umbrele obişnuite într-o armă silenţioasă, care putea să tragă un proiectil ce conţinea o doză letală de ricin.. Sfat: Nu mergeti la plaja! E posibil sa va treziti cu un varf de umbrela in dos.

9.
Pistolul cu sageti... Pai cum domn`le pistol cu sageti? De ce ar prefera cineva un pistol cu sageti si nu unul cu gloante? Posibil ca vrea sa faca pe Robin Hood. Cica ar fi fost dezvoltat de CIA si avea urmatoarele dotari (full option zic eu) : luneta.

8. Nasturii cu busola... Citez: "În timpul războiului, Corpul de Operaţiuni Speciale, sau “Armata Secretă a lui Churchill”, a creat multe dispozitive ingenioase. Unul dintre acestea era reprezentat de nasturii magnetizaţi pentru pantaloni, care puteau fi folosiţi de agent, în caz că acesta se pierdea sau era luat prizonier. Rupând nasturii şi plasându-i unul deasupra celuilalt, se transformau în busolă." Sa inteleg ca aia mergeau in chiloti... da macar aveau busola

7. Seriveta explozibila
Altă invenţie a “Armatei Secrete a lui Churchill” o reprezenta o servietă pentru păstrarea documentelor sensibile, care reacţiona ca o capcană explozibilă în cazul în care încăpea pe mâna inamicului, care încerca să o deschidă într-un mod necorespunzător. Dacă închizătoarea din dreapta era apăsată în jos şi la dreapta, servieta se deschidea în siguranţă, altfel, exploda.

6. Şobolanii explozibili
De parcă servieta explozibilă nu ar fi fost de-ajuns, Armata Secretă a inventat ceva şi mai extraordinar pentru a-i bate pe nazişti: şobolanii explozibili. Gadgetul inventat în 1941 utiliza blană adevărată de şobolan mort, cu explozibil înăuntru. Aceşti “şobolani” tebuiau să fie utilizaţi pentru a arunca în aer boilerele germane, dar planul a fost descoperit de nemţi şi nu a mai fost utilizat.... (bun asa!)

5. Tabachera-pistol
În 1954, agentul sovietic Nicolai Khokhlov a fost trimis la Frankfurt pentru a asasina un lider al mişcării anticomuniste. (tari comunisti astia... in timp ce alti inventeaza umbrele si pistoale cu sageti ei fac pistoale tabachera)

4. Bricheta-cifru
O tampenie...

3. Portofelul-aparat foto

Sunt curios daca il puteai folosi si ca portofel... accesoriu acela de bagi bani,monezi,carduri in el. Fiecare dupa posibilitati.

2. Microfonul din măslină

Asta e cireasa dupa tort.. sau ma rog: maslina dupa tort. Banuiesc ca maslina asta nu o pui la gramada cu celelalte (nu de alta da exista posibilitatea sa o mananci tu sau oaspetele), pai si daca o pui separat,oare nu isi da nimeni seama ca ceva e in neregula cu maslina? Hmm...trebuie studiat mai detaliat. Poate ii dedic un viitor articol: "Maslina de langa bol".

1. Bolovanul-transmiţător
Initial m-am gandit ca e un roman cu o antenutza care face: "bip-bip". Spun asta fiindca aud in fiecare zi pe la TV in timpul speech`urilor... Apare cate unu,vorbeste ce vorbeste si la un moment li se ridica "o juvita pe chelie" si se aude bip-bip, desi par a spune altceva.... Curios!
Dupa ce am citit continutul am aflat ca: "în 2006, televiziunea rusă a susţinut că oficiali ai Ambasadei britanice foloseau pentru a transmite informaţii un transmiţător ascuns într-un bolovan, de pe o stradă din Moscova. Britanicii au respins acuzaţia."


Concluzie: Fie ca te afli pe plaja, in apartament sau in restaurant uita-te mereu dupa: umbrele cu varf ascutit, lunetisti cu arcu si masline pozitionate suspect...


Sursa:Cotidianu

Un widget cool pentru blogul tau!