joi, 3 septembrie 2009

Astazi m-am decis sa vizitez toate blog-urile din lista mea si sa verific daca link-ul meu apare pe toate; nu mica mi-a fost insa suprinderea cand am vazut ca pe unele link-ul catre mine a disparut sau chiar ca a disparut blogul care se afla la respectiva adresa, ba ca s-a mutat, ba ca a renuntat etc.
Acest lucru m-a indignat si il cataloghez drept lipsa de respect: una este sa stergi un link din greseala(lucru care mi s-a si intamplat) si alta sa stergi link-uri dupa bunul plac, fara ca macar sa ai decenta de a anunta.

Altceva, unii au decis sa faca o pagina speciala pentru schimb de linkuri. La cei mai multi aceasta pagina are pagerank 0, tot fara sa anunte macar: "Ma uite, am facut o pagina speciala si te-am mutat acolo", pe cand eu ii tin pe toate paginile, prima avand pagerank 3. Deci, mai multe afisari + bonus pentru pagerank-ul lor.

Nu spun ca unii au modificat titlul, din "Dragi tovarasi si prieteni..." in : "ares" "hoffa" "dragi tovarasi" "blog sovietic" si altele, tot fara sa anunte.


Decizie: Toti cei care s-au mutat, mi-au sters link-ul vor fi stersi si din lista mea. Cei care l-au mutat nu stiu pe unde vor avea parte de acelasi tratament.
In privinta celor care afiseaza alt titlu deocamdata nu m-am decis. Probabil ii anunt sa faca modificarea.
DE AZI INAINTE VERIFIC TOATE BLOG-URILE PARTENERE ZILNIC. (priviti partea buna: un vizitator + comment-uri)

Deci: Daca nu esti respectat, trebuie sa iei masuri!
Un widget cool pentru blogul tau!