duminică, 27 septembrie 2009

De cateva zile ma gandesc la un titlu pentru articolul meu, insa, nu gasesc nici un cuvant sau un cuplu de 2 3 cuvinte ca sa ilustreze, cel putin vag, idea acestui articol....
Cum majoritatea va spun: " nu judecati o carte dupa coperta " asa va spun si eu: "nu judecati un articol dupa titlu"... In fine!

Vorbeam acum cateva zile cu cineva apropiat despre nevoia si rolul anumitor lucruri in viata oamenilor. Eu, nici pana acum nu inteleg de ce femeile au nevoie de atat de multe lucruri, in plus, fata de barbati!? Barbatii si femeile apartind ,teoretic, aceleasi categorii de vietuitoare : Omul! Cum nu se poate deosebi o scroafa de un porc (dpdv al "tabieturilor") , asa ma gandesc ca ar trebui sa fie si cu cele 2 subcategorii; dar, de ce au cele 2 sexe obiceiuri atat de diferite??!!

De exemplu: eu de ce am nevoie doar de un sampon, un sapun, o unghiera, un aparat de ras si o periuta ca sa imi mentin igiena personala + un rollon si un spray.... Si de ce ei ii trebuiesc: creme, balsamuri, 100 de forfecele, 10+1 stic`lute de parfum, sampoane pentru diverse categorii de par + cosmeticele de rigoare?.... iar prin cosmetice ma refer la acea lista uriasa de ustensile pentru spoit. De CE?!
Ce s-ar intampla daca ar fi si ea la fel de naturala ca mine? Hmm, poate ar fi mai urata...hehe (aici ma refer, in general, nu la tine)

Dar, sa punem intrebarea si altfel: Ce ar fi daca as folosi si eu anumite cosmetice? A se pune accentul pe anumite... Si tot eu o sa raspund: nu as mai fi barbat, sau cel putin nu m-as mai simti BARBAT. Oare asta sa fie o a doua diferenta majora intre femei si barbati? Hmm.....

O alta intrebare ce ma agaseaza: De ce femeile au nevoie de atat de multe haine?? Zilnic le aud discutand despre accesorii vestimentare, preturi, trenduri; ba mai mult: se barfesc intre ele. Desi au sifonierul full, vor din ce in ce mai multe haine: haine, multe haine. De ce?! nu le ajunge cateva bluze/camasi si cateva perechi de pantaloni?  Sa vorbim de incaltaminte? nu cred ca este cazul....
Sincer, eu nu am vazut, in viata mea, o fata imbracata 2 zile consecutive cu aceleasi haine.

Sa revin la barbati, cobai: EU. Am 3 tricouri, 4 camasi, 7 perechi de pantaloni (cu tot cu aia scurti si 3/4), 1 costum + 3 camasi(nu se pot purta decat la costum) si: 1 pereche pantofi, 1 pereche adidasi, 1 pereche papuci. Mi se pare mai mult decat de ajuns sau, altfel spus: nu imi trebuiesc mai multe!
Sa rog o fata sa faca o lista cu ce are? Sigur ma intrece...

Heh! intrebari ar fi multe, si pentru multe dintre ele nu am un raspuns; posibil in urmatoarele articole o sa le mentionez si comentez...
 
Un widget cool pentru blogul tau!