joi, 20 august 2009



Am sa încep prin a vă adresa o intrebare: "Câţi dintre voi,când doriţi să cumpăraţi pantofi,haine,accesorii,etc...consultaţi mai intai reviste de trenduri,fiţe,site-uri cu profil asemănator?Şi aici aştept să aveţi curajul sa raspundeţi sincer,cel puţin o parte din voi.Oare am ajuns cu toţii sclavii a ceea ce numim ''vedete'',care la randul lor sunt sclavii unor aşa numiţi ''designeri''?De ce nu ne putem baza mereu pe propriile noastre concepţii,chiar şi atunci cand vine vorba de moda?Dacă Monica Columbeanu a fost atât de proastă încat să confunde o poşeta cu o pălările,un alt designer a privit acest lucru drept ''cool'',şi a creat pălării cu aspect de poşeta,pe care le-a prezentat in cadrul unei gale.Este foarte posibil ca acum unele tinere sa poarte poşete in cap,mergând pe ideea ca ''am vazut la prezentarea aia de moda...se poarta''.O doamnă,Rita Rudner afirma acum mult timp ''sotul meu mi-a oferit un colier,era un fals,insa eu i-am cerut sa fie un fals.Nu vreau ceva in jurul gâtului care sa valoreze mai mult decât capul meu''.Această afirmaţie mă face sa mă gândesc ca pe atunci femeile aveau cu totul altă mentalitate,una cu mult mai demnă si mai fermă decât ceea ce poţi intâlni in vremurile actuale,posedând un sindrom numit ''moralitate'',pe cale de dispariţie acum.Este foarte posibil ca si o parte din voi,cei care afirmaţi că atunci când mergeţi la ''shopping''(iată iar exemplu de originalitate) sa fiţi la fel de originali preum un papagal in primă audiţie.Vă întreb,oare nu ar fi mult mai bine sa purtaţi ceea ce vă place cu adevărat,ceea ce vi se potriveşte,decît sa vă lăsaţi manipulaţi de ceea ce voi numiţi vedete şi trend?Mie unul imi provoaca un dezgust total...nu doar ceea ce numiţi voi trend,ci in mod special refuzul de a avea o concepţie proprie asupra a tot ceea ce ţine de personalitatea voastră la urma urmei,si spiritul de turmă de care mulţi dau dovadă.
Un widget cool pentru blogul tau!