vineri, 19 iunie 2009

Dragi tovarasi, stimati cititori si colegi de blogosfera, am placerea de a va anunta ca in aceasta dimineata am primit cartea "Despre omul frumos" de Dan Puric; carte castigata datorita voua, cititorilor acestui miniatural blog, la concursul organizat de Tamada. Concurs ce prevedea strangerea a cel putin 20 de comentarii la un articol despre literatura... Pe aceasta cale spun Multumesc! celor care au scris un mic comentariu si celor care m-au sustinut. (de parca as fi castigat alegerile)

Povestea de azi suna cam asa:
In jurul orei 10 taraie asurzitor interfonul - initial m-am gandit ca e vreun maniac care nu a vazut in viata lui interfon - raspund: "Alo!?", de la celalat capat se aude taraganat: "De la fan curier! Avem un colet pentru d-voastra!", de parca era sfarsitul lumii si trebuia sa imi dea coletul. In fine, dupa ce completeaza o fisa ,ma pune sa semnez, imi inmaneaza mult asteptatul colet si o tuleste pe scari.
Dupa ca am studiat pachetelul, am observat ca sunt 2 moduri de a-l deschide: tragand de scotch-ul ce il invelea abundent sau realizand 2 incizii pe laterale. Am ales fireste a doua varianta iar coletul s-a deschis ca un plic; in interior se afla minunata carte a lui Dan Puric si un semn de carte galben.

Si sa trecem la carte:
Nu judec o carte dupa coperte, in consecinta nu o sa vorbesc despre ele. "Despre omul frumos" are 173 de pagini, deci semnul ala de carte nu prea isi are rostul. 173 de pagini un devorator de carti le citeste intr-o singura zi, un om normal in 2 zile, iar un lenes in 3 zile (pentru ca face o zi pauza).
Nu am apucat sa ma uit prin carte, dar am reusit sa citesc prefata intitulata: "Fenomenul Dan Puric" scrisa de Dan Ciachir.
Un widget cool pentru blogul tau!