miercuri, 24 iunie 2009

Astazi, dupa 4 ani, am fost la SPCLEP (Directiunea Judeteana de Evidenta a Persoanelor) ca sa imi innoiesc buletinul. Din cate stiam este o oroare sa iti refaci buletinul, acte peste acte, porcarii peste porcarii; dar, de data asta, a fost lejer. Sa va povestesc de la inceput....

Pe la 11 m-am hotarat sa rezolv cu buletinul. Toate bune si frumoase, aveam tot ce imi trebuia...(acte, timbre, copii xerox) Programul de lucru al functionarilor de la evidenta personajelor este de la ora 8 la 13. Ma imbrac, chem un taxi, ii spun sa ma duca la fostul Popular daca stie unde este...
-Hehe, cum sa nu stiu! mi-a raspuns taximetristul.
-Bine ca stii tu, ca eu habar n`am... mi-am zis.
Pe drum mi-a vorbit despre vremea calduroasa de afara, de parca as fi aterizat de la Polul Nord direct in taxi si nu stiam ca e cald.

In fine, am ajuns la destinatie, i-am lasat 5 lei si fugi spre cladire. Dupa un slalom printre masinile tacticos parcate am intrat in cosmelie. Era ora 12.
Camera era prevazuta cu "aer conditionat" cica. De fapt o vechitura care abia fasaia putin aer rece... si categoric depasita de cantitate de "vite" din incapere (20 de persoane distribuite la cele 3 cozi) Caldura mare, mon cher! Mentionez ca erau 4 ghisee , din care doar 3 functionau, nu stiu de ce. La ora 12 juma` s-a mai inchis unu spre enervarea celor care asteptau.Bataie de joc!
La 13 fara un sfert am depus actele, am facut o poza (aratam de parca as fi fost fugarit de talibani prin desert) si directia home.

Comparativ cu acum 4 ani, astazi a fost ceva mai bine. Atunci am stat la coada vreo 3 ore, am ajuns la ghiseu, am constat ca nu am tot ce imi trebuie, m-am certat cu un tractorist ajuns pe "cai mari",etc. A doua zi am vorbit cu o cunostinta ca sa intru mai repede. Stupoare, exact cu tractoristu ala de ma certasem cu o zi in urma luase legatura... Acum a durat 1 ora si putin daca adaugam si drumu cu taxiu. Heh, comoditate...
Un widget cool pentru blogul tau!