duminică, 17 mai 2009

Te salut domnule… vizitator! si iti urez >Bun venit pe dragitovarasi.blogspot.com<.

Fiind primul articol si findca tu esti primul vizitator, probabil te intrebi: “de ce dragitovarasi?”sau… orice altceva. Te asigur ca pentru toate intrebarile tale am un raspuns. Pe scurt: va consider pe toti “tovarasi” (imi place cuvantul asta), intrucat doar adevaratii prieteni imi pot comenta si critica gandurile (articolele) fara menajamente si fara retineri; “dragi” pentru ca eu tin la adevaratii prieteni atat de mult incat le permit orice…aproape orice. Si asa s-a format blog-ul dragitovarasi.

Nu vreau a fi plictisitor asa ca inchei aici primul articol. Te asigur ca am multe idei de tratat si discutat impreuna cu tine si multe experiente sa iti impartasesc. Asa ca sper sa revii. La revedere!

Un widget cool pentru blogul tau!