luni, 25 mai 2009

Seara buna! Daca noroc nu a fost de partea mea saptamana trecuta, astazi inca de la prima ora am avut din belsug, cand ceilalti au luat 2(cei care nu si-au scris) si 3(cine a reusit sa copie tema in pauza) la mate io am scapat fara nota. Cum e asta posibil? Simplu, stiam cam in ce fel se fac exercitiile la tema (uitasem caietu` acasa) desi nu facusem un grafic mai smecher ca 1/x in viata mea, fenomen la care a contribuit din belsug clopotelu`.

Cum vorba "salvat de clopotel" si povestea "ursul pacalit de vulpe" s-au impleticit si combinat a rezultat ca nu are cum sa imi puna nota si ramane sa imi ceara caietul maine. Toate bune si frumoase numa ca pentru maine sunt vreo 10 grafice, cum pana la vacanta mai sunt doar 1,2,3 saptamani, (spun 1,2,3 ca oricum ultimile 2 nu isi au rostul) m-am trezit acasa cu un chef "nebun" dupa teme. Si dai,si lupta,si nimiceste vreo 3 ore exercitiile la mate si ele parca nu se mai terminau.

Fiind mai smecher decat ele, am inchis caietul si fuga in bucatarie sa iau o berula din frigider. Asa cum spune tovarasul d2b (dupa2beri) o zi nu se poate incheia decat cu o blonda.... o bere blonda.

Si apropo de blonde,tovarasul Cristy mi-a aratat filmuletul:



Si sa revenim... Dupa ce baui o berula, ma dusei sa vad cum evolueaza matematica, de parca ar evolua singura,heh... Instant mi-am dat seama ca sunt obosit... si dai somn. M-am trezit, am terminat la mate, am ajutat si pe altii sa o termine pe sistemul : "-booteaza,formateaza,dezinstaleaza,instaleaza,.... -Nu merge. - Asta e" si ulterior mi-a descretit putin fruntea cu Teo de la Deko Cafe:

Un widget cool pentru blogul tau!